Ved hjælp af teknologi til at få og holde din fod i døren

I de forløbne år blev det nemmere at få din fod i døren af en potentiel klient end i dag. Konkurrencen er øget, din udsigt har flere krav til deres tid og et enkelt besøg på internettet kan give mange udsigter samme valg du tilbyder for færre penge.

Så hvad kan du gøre? Ikke alene har du at gøre front-end marketing og kampagner til at få nye kunder, du absolut skal have et godt system på plads til opfølgning med dine nuværende kunder og holde dit navn frisk i deres sind.

Med fremkomsten af internettet og specifikke typer af teknologi har vi nu værktøjer til at opnå dette med lethed. Den frygt, nogle mennesker har er at bruge internettet og teknologi vil tage det menneskelige aspekt ved at drive forretning. Selv om dette kan være tilfældet i nogle tilfælde, kan korrekt brug af teknologi tillade dig at have mere tid til at tilbringe med dine kunder. Brug af teknologi i enhver forretningssituation bør kun ske, når det bliver bedre at tjene dig og dine kunder.

Selvom du ikke måske være klar til at omfavne alle, at teknologi kan gøre for dig, er dine kunder sikkert. De Computer industrien Almanak projekter, vi vil have 1,35 milliarder internetbrugere i 2007.

Hver dag flere mennesker udnytter styrken af internettet til forskningsvirksomheder, bestemme niveauet af troværdigheden af en virksomhed baseret på deres web-tilstedeværelse og foretager indkøb via nettet. Hvis du ikke har et godt system til at drage fordel af dette, vil du snart blive ladt tilbage.

Der er flere grunde til at blive en reel spiller i verden af internettet. Vigtigst, for at blive betragtet som en troværdig business nødt du til at have en tilstedeværelse på internettet.

Andre årsager omfatter:

At øge din rækkevidde og synlighed

Sænke omkostningerne ved traditionel markedsføring

Øge investeringsafkastet for hver markedsføring dollar

Udvikle og vedligeholde troværdighed

Tiltrække besøgende til dit websted og/eller fysiske virksomhedsplacering

Øge fortjenstmargenerne

Øge hastigheden af responstid

Patricia Twitchell, ejer af bare bjørne og kram, en specialitet gavebutik i den maleriske by af Myrtle Creek, Oregon (befolkning 3.000) er stærkt afhængig af magt af internettet for hendes forretningssucces. Med gennemførelsen af en simpel strategi øget Patricia, kendt af mange som den bamse Lady af Myrtle Creek, sin Ezine tilmeldinger med 600% af hvad de normalt var i en uge.

Hun gennemført blot brugen af en autoresponder og en hover menu. Ikke kun steget hendes tilmeldinger, så har indtægter.

Ezine indeholder artikler af interesse for bamse entusiaster såvel som eventuelle tilbud i den måned, hun tilbyder at læserne har første mulighed for at lære om. For at se, hvordan den bamse Lady bruger teknologi til at strømline sine operationer og yde bedre service til sine kunder besøge www.justbearsandstuff.com.

Forestil dig hvor meget ufortalt indtægter er tabt ved ikke fuldt ud udnytter kraften i teknologi og internettet. For at ikke kun overleve, men trives skal du have et korrekt fundament og effektive systemer på plads for tiltrække besøgende, oplysning, sælger produkter og tjenester og opfølgning.

Mange mennesker er under den fejlagtige forestilling, hvis de sælger kun i deres lokale marked de behøver en stærk Internet tilstedeværelse. Det er denne form for tænkning, der efterlader mange forretninger i støvet.

Derudover kan du uden en stærk internetpræsentation affald utallige markedsføring dollars, der kunne have været reddet ved hjælp af teknologi.

Hvis du vil løbende være i spil for “at få din fod i døren” du skal udvikle og udnytte et system, der gør forretninger med dig enkle.

One Reply to “Ved hjælp af teknologi til at få og holde din fod i døren”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *