“Penny klog og pund tåbelige”

Dette siger kom til at tænke, når du læser min Icop nyhedsbrev. JL var at diskutere ting, Chuck og jeg taler om hele tiden. Et par uger siden mens du lytter til Jim Edwards’ audio nyhedsbrev han ranted om “psycho freebie asylansøgere” (elsker navnet). Jim rants næsten samt Dennis Miller.
Anyway har disse to nyhedsbreve og hvad de havde at sige rullende rundt i mit hoved for et par dage nu. Hvad kom til at tænke er, at mennesker, der kører internetvirksomheder fra deres hjem er ikke anderledes end dem, der løb virksomheder ud af deres hjem i 80 ‘ erne… de ikke ønsker at betale for noget. Man skulle tro med alle de mislykkede forretninger, de har haft det vil dawn på dem, at det er fordi de har gjort noget forskning, ingen forretningsplan, ingen bestemmelse om hvorvidt der er et marked for deres virksomhed i deres nærhed. De gør ikke mission erklæringer. Jeg kunne blive ved og ved.
Desværre, for mange mennesker stadig tror, at alt de behøver er en computer, fax, og nogle visitkort. I virkeligheden, de selv giver ikke ud visitkort, de forlader dem i deres kontor i nice lille kortfiler. En masse gode, gør dem.
De vil bruge penge på alle staffage, men ikke på uddannelse, vejledning eller rådgivning. Som Chuck engang sagde til mig da jeg startede min første virksomhed, og ikke gjorde nogen marketing vil “du være den mest organiserede business i skifteretten”. Det var et wake up call.
Som Jim og JL drøftet, og Chuck og jeg påkøre hver dag, ønsker folk at vælge vores hjerner for information og svar. Efter alt, har de været konditioneret, at det er gratis. De føler det er deres ret til at gøre dette.
Internettet har især gjort folk til at tro, at oplysningerne er gratis. Ja, det er, men de af os, der har nicher, og har skrevet bøger alle sat i en masse tid, kræfter og energi i forske, skrivning og markedsføring af vores produkter. SÅ ER NEJ DET IKKE GRATIS. Vi arbejdede meget hårdt for at sammensætte fremragende produkter til bedste af vores evner, og vi forventer at få betalt FOR dem.
Disse personer har også over oppustede egoer. “Som mig, bede nogen om hjælp, og hvad betale for det. Åh, er nej jeg sikker på min måde er den rigtige måde. Folk værdsætter bare ikke min store produkt (service eller udfyld tomme). Jeg er bare så god, hvis ikke bedre, end han er.”
Det ville aldrig falde dem til at betale nogen til at vise dem, hvad der er galt. Eller tage en klasse, eller købe en bog, der kan hjælpe. Nope, de siger, det er ikke, at det skal være noget andet. Det er altid nogle en andens ‘ skyld eller nogle ting skyld, aldrig deres.
Desværre, afsæt for denne adfærd blev fremmet startende tilbage i de 80 ‘s, når hjemmet baserede virksomheder lige begyndt at komme ind i deres egen. Mange af tidsskrifter og publikationer af 80 ‘s (og nu internettet) fremmet idéen om, at nogen kan køre et hjem baseret virksomhed. Husk disse magasiner, der havde lidt kits til tekstbehandling virksomheder, kurv gør, medicinsk poster mv. Folk har købt dem, fulgt dem. Nogle gjorde det godt, men andre ikke kunne finde ud af, hvorfor de ikke lykkes.
De gjorde ikke lykkes for flere grunde. Først, ingen af dem gjorde grundlæggende, det tunge arbejde. Kontrollere først for at konstatere, hvorvidt denne forretning var endda en levedygtig én i deres område. Hvis det var, at kontrollere den konkurrence, der udgør en forretningsplan, en mission statement. Opsætning af mål for sig selv for daglig, ugentlig, månedlig, kort og lang sigt. Opsætning af en reklamekampagne, arbejder med de forskellige medier, oprettelse af en marketing plan, networking.
Alle de ting, som de af os, der har været i branchen gjorde, så vi kan bo i erhvervslivet. Vi var ikke “penny klog og pund tåbelige! “Det lykkedes, gennem en masse hårdt arbejde, indsats og hårde slag, som vi planlægger at få kompensation for. Vi ikke gonna give det væk til “gratis”.
Copyright 2003 DeFiore virksomheder

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *