Rengøring – den professionelle Business

De fleste mennesker komme ind i hus rengøring at tjene nogle ekstra penge. Du kan have familie, venner og naboer som din faste kunder. Er du klar og motiverede til at tage din deltid virksomhed til næste niveau?
Voksende enhver virksomhed tager tid og tålmodighed. Og hvis du har en loyal kundekreds nu kan afsætte en del af dit brutto-indtægter for reklamer, brugerdefinerede forretningsformularer og dine egne produkter og udstyr.
Udvide din virksomhed tager også planlægning. Hvordan kan du begynde at få nye kunder uden et stor reklamebudget? En lille engangsinvestering i brugerdefinerede forretningsformularer er det første skridt.
Så hvad er der galt med at ikke bruge forretningsformularer? Absolut intet, hvis du er tilfreds med din klient base lige nu og ikke interesseret i at tjene flere penge.
Men jeg høre fra en masse professionelle huset rengøringsassistenter, der kæmper i deres forretning. De spekulerer på, hvorfor de ikke får flere af de job, de byde på. De spørger hvorfor folk ikke vil betale deres sats og i stedet ønsker at forhandle prisen ned.
Hvis du ikke præsenterer dig selv som en professionel virksomhed, antage dine kundeemner, du bare nødt til at tjene nogle ekstra penge; du behøver ikke deres respekt og de tror, du vil blive glad for at tage, hvad de tilbyder at betale.
Nu Tænk over det et øjeblik. Hvem ville du være mere tilbøjelige til at ansætte: den blikkenslager, der viser op til at anslå dit job med en Udklipsholder og brugerdefinerede forretningsformularer eller blikkenslager, der dukker op med en flyer? Være ærlig over for dig selv; du vil stole på denne blikkenslager inde i dit hjem omkring dine personlige ejendele. Hvad nu hvis denne person var at bryde eller beskadige noget? Mener du om dette spørgsmål med blikkenslager med Udklipsholder og brugerdefinerede forretningsformularer, eller er det mere af en bekymring med blikkenslager med netop flyer?
Dine kundeemner dømmer du og danne sig en mening fra øjeblikket du besvarer deres opkald. Og du ved, hvad de siger om første indtryk? Det er helt rigtigt i at drive en virksomhed. Ikke alene er de dømme dig, før de ansætter dig, men de dømme dig igen, når du ankommer på den planlagte servicedato.
-Bruge serviceaftalen til at definere dine vilkår for at drive forretning og dokumentere service for hver klient. Dette former udfører dobbelt formål, som det er også din vurdering form, som du bruger under din in-home eller telefon budgivning. Du vil diskutere indholdet med din udsigt og så have dem underskrive den, ikke som en kontrakt, men at give dig og dem med en forståelse af dine vilkår og service startdato.
-Kontrollisten kunde registrerer dit skøn for din nye kunde og har alle de rengøringsopgaver anførte, at du udfører. Denne form alene kan få du jobbet straks eller endnu senere efter din udsigt har prøvet andre tjenester.
-Arbejde ordren er oprettet fra de vigtige noter, du har optaget på serviceaftalen under gåturen gennem eller telefoninterview. Det angiver klient, adresse og telefonnummer, oplysninger vedrørende kæledyr i hjemmet, specifikke klientanmodninger og direktiver, herunder vigtige noter du dokumenteret om hjemmet.
-Kontrollisten Service bruges af dig eller dit team på den planlagte servicedato. Det er en påmindelse om de regelmæssige serviceopgaver, der skal udføres og anvendes til at opretholde kvaliteten. En af de største klager fra kunder er, at kvaliteten forringes over tid. Hvis du ikke bruger en tjekliste for tjenesten, du ikke indgyde tillid til dine kunder, især nye klienter. De vil auto-matisk tjek dit arbejde på hver udnævnelsen skal Sørg for at du går glip af ikke noget. Og hvis du gjorde, du vil høre om det – hurtig!
Når du begynder at bruge forretningsformularer til dine eksisterende kunder, de sandsynligvis vil bede dig hvorfor den pludselige ændring. Dette giver dig en chance for at fortælle dem, at du udvide din forretning og ville sætte pris på henvisninger. Dette efterlader dem imponeret og vel vidende, at du er seriøs om at køre en professionel virksomhed og vil være mere tilbøjelige til at foretage henvisninger.
Brugerdefinerede forretningsformularer taler højlydt til dine kundeemner og i det lange løb jord du flere job, henvisninger og større overskud!

2 Replies to “Rengøring – den professionelle Business”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *